fredag 8 mars 2013

Försmak av vad som komma ska

En del av förra sommarens skörd i växthuset. Skålen kommer från www.leilasgeneralstore.com

Det är ganska långt kvar till sommaren men här kommer en liten försmak i mitt allra första blogginlägg. Ett säkert vårtecken var i alla fall att sonens efterlängtade studsmatta kom i dag. Jag undrar om man kan "gömma" den bakom vinbärsbuskarna i trädgården, annars är det lite svårt att få en sådan att smälta in i grönskan.
Hur som helst, det här är som sagt min första blogg och eftersom bakning är ett av mina stora intresse kommer den framför allt att bjuda på recept och tips om hur man undviker de värsta fällorna i bakning.

Då trädgården är ett annat stort intresse hoppas jag på att kunna bjuda på många inspirerande bilder med den anknytningen också.

Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar