lördag 11 maj 2013

Det hemliga projektet är inte längre hemligt!

Kaffekopp på fat blev till ett litet fint fågelbad
Betongrosor
Bokstäver i olika storlekar och typsnitt
Bokstäver till husnumret att sätta på husfasaden
Kungakrona
Små söta vattenkannor och hinkar
Lyktor med ledlampor
Betongkrukor
Armeringsjärn som växtstöd

Nu är vårt projekt inte längre hemligt! Imorgon söndag är det premiär för I min systers trädgård, som min syster och jag har döpt vår hobbyverksamhet till. Då kommer vi att finnas på plats i Pataholm när Stranda trädgårdssällskap har växtbytardag (mellan klockan 11 och 15 för er som bor i närheten och vill komma dit, serveringen är öppen också).

Vi tar bland annat fram egna trädgårdsprodukter, både praktiska och sådana som förhoppningsvis ska vara inspirerande. Det är utifrån vårt eget stora intresse för trädgårdslivet som I min systers trädgård har växt fram.

På bilderna ovan ser ni en del av det vi har, men vi har många idéer som vi håller på att förverkliga och som kommer att komma efter hand. Vi är också flexibla så är det någon som har ett eget önskemål så är det bara att höra av sig så får vi se vad vi kan hjälpa till med. Vi planerar en hemsida men än så länge finns vi på Facebook, följ den här länken: I min systers trädgård.

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint. Ja jag blev så överraskad:) Vad är det för knopp som sitter på armeringsjärnet, snyggt!!!

    Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var nog många som blev överraskade eftersom vi höll det hemligt in i det sista :) Knoppen är en vanlig hederlig gardinstångsknopp ;) Kram

      Radera