söndag 12 maj 2013

Nöjd med premiären




Hemma igen efter premiären på vår nystartade verksamhet, I min systers trädgård, som jag berättade om i går. Vi är sååå nöjda efter den här dagen. Vi fick jättebra respons och många fina och uppskattande ord om våra saker. Vi fick också ett roligt erbjudande men det kan jag inte berätta om än.

Efter fyra timmar i solen i en underbar trädgård i Pataholm och med mycket folk omkring sig är man nu rätt trött, men det är en skön trötthet. Nu har vi en del att jobba vidare med, både egna idéer och sådant som andra efterfrågade och som vi nu ska ta fram, men för i dag får det vara färdigjobbat med det här projektet.

Nu ska jag leta upp resten av familjen som förmodligen befinner sig i sommarstugan. Ha en fortsatt fin söndagseftermiddag!

8 kommentarer:

  1. Vad kul att du och A är nöjda med dagen. Jag har satt ut koppen med vatten i trädgårdslandet och en liten fågel har invigt den!
    Kram M!



    SvaraRadera
  2. Så roligt att kaffekoppen blev uppskattad av fågeln :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att det blev så lyckat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katarina! Ja, det kändes jättekul att få ett sådant mottagande :)

      Radera
  4. Kul att det blev lyckat..synd att jag inte kunde åka dit..
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa! Det blir fler tillfällen :)

      Radera
  5. Säger som alla andra, så roligt och vilken ide ni kommit på:) Hade också kommit om jag inte jobbat, men hoppas på tur nästa gång. Är ju en sån vacker miljö i Pataholm....Tycker också kaffekoppen på armeringsjärnet är så charmig, är det gamla koppar?

    Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva :) Ja, det känns jättekul att fixa med det här. Det är bara några veckor sedan vi bestämde oss för detta så det blev lite hektiskt för att hinna med så mycket som möjligt till växtbytardagen. Vi höll det hemligt eftersom vi inte visste hur det skulle bli :) Ja, det är gamla koppar vi har använt till fågelbaden. Vi ska ha lite försäljning här hemma i trädgården också lite då och då. Kram

      Radera