måndag 6 maj 2013

Ny utmaning

Form och flagga kommer från GreenGate. Det här är inte mitt bidrag till  Månadens sötsak, det hittar ni om ni följer länken i texten nedan.

Nyligen deltog jag i utmaningen Månadens sötsak hos bloggen Söta saker. Här är mitt och alla andras bidrag. Temat för april var rött.

Nu är det ny månad och ny utmaning. Den här gången är temat tillbehör. Först tänkte jag att det skulle bli svårt att hitta på något, men efter fem minuter kom jag på vad jag ska bidra med. Återkommer om det :)

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på det!! Mycket inspiration bland alla bidragen, dina muffins var så fina och nutella som är så gott. Fick hålla mig en dag från att inte köpa en burk o bara äta direkt ur:)

    Ha en härlig kväll!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja det går verkligen att hitta mycket gott bland bidragen! Håller med dig, Nutella är gott, alldeles för gott ;) Ha en fin kväll du också! Vi har just grillat på balkongen men nu försvann solen så då blev det lite kyligt. Kram!

    SvaraRadera