onsdag 14 augusti 2013

20 000



20 000 sidvisningar har min blogg haft sedan jag startade den i våras. Tack än en gång alla ni som tittar in här, ni värmer mitt hjärta! Allt fler lämnar en kommentar eller skickar ett mejl och det är så roligt att få veta vilka ni är :)

I övrigt rullar sista semesterveckan på i lagom fart. Det här vädret passar mig rätt bra: När det är soligt och fint passar man på att göra något ute i trädgården eller växthuset, och sedan när regnskurarna kommer och åskan knallar blir det lite uträttat inomhus. Man röjer lite i en låda här och en garderob där.

I går tog jag en tidig loppistur till Oskarshamn, med väldigt klent resultat: En enda kaffekopp med fat som ska bli till ett litet fågelbad. Men söt var den i alla fall. Dessutom köpte jag lite kläder till sonen. Väl hemma rensade vi ur hans garderob och det blev inte så värst mycket kvar kan jag säga. Borde ha rensat där innan jag for till stan, men jag trodde inte att det skulle vara så mycket urväxta kläder som det var. Med andra ord får det snart bli en ny inköpsrunda.

2 kommentarer:

  1. Kul att du fått sån respons på din blogg :)
    De växer fortare än man tror de små liven..alldeles för fort ;)
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Ewa, det känns jätteroligt, och det är ju tack vare dig och alla andra trogna läsare :)
      På något konstigt vis verkar det som att barn växer sisådär fem centimeter över en natt bara, förstår inte hur det går till ;)

      Radera