fredag 23 augusti 2013

Fredag!


Kärleksört

Då var fredagen här! Första arbetsveckan efter semestern har passerat och det känns bra att vara i gång igen, även om man är liiiite tröttare om kvällarna än vad man är under semestern.

Men snart är man inne i vardagsrutinerna igen och jag ska inte klaga, jag jobbar ju bara till klockan 15 om dagarna så det finns gott om tid både för avkoppling och aktiviteter under eftermiddagarna.

I dag blev jag väldigt glad när jag kom till jobbet och hittade en burk nykokad vinbärsgelé på mitt skrivbord som min kära kollega fixat av vinbären från vår trädgård. Härligt!

Snart dyker sonens kusiner upp, de ska vara här på fredagsmys så sonen har laddat upp med godis till Fångarna på fortet. Själv åt jag upp mitt fredagsgodis i smyg redan i går. Jag äter godis bara ibland men jag blev så himla sugen när jag satt och tittade på Kockarnas kamp så där rök hela salmiakchokladkakan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar