lördag 31 augusti 2013

Hängare

Ny produkt från I min systers trädgård, en hängare för till exempel överkast i sovrummet eller för handdukar i badrummet
Populära plåttecken från I min systers trädgård
Betongrosor gjutna i muffinsformar i silikon

Trött är jag nu efter att ha tillbringat ett antal timmar på en loppis. Syrran, jag och våra grabbar sålde både loppisgrejer och trädgårdsgrejer från I min systers trädgård, men oj så lite besökare det var.

Förutom en smärre inkomst i kassan får man mest glädja sig åt all frisk luft vi fick innan regnet kom :) Och alla fina ord om våra trädgårdsgrejer förstås. Vi hade en ny produkt med oss som syrran tagit fram, ingen trädgårdsgrej visserligen utan en hängare för till exempel handdukar i badrummet eller överkast och plädar i sovrummet.

Nu lär det inte bli så många knop gjorda resten av den här dagen, det får bli avkoppling för hela slanten.

2 kommentarer:

  1. Hängaren för sovrummet verkar praktisk. Jag tycker det är svårt att hitta något att hänga kläder och t ex sängöverkastet på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är inte alls dum faktiskt, tar ju inte så mycket plats heller :)

      Radera