lördag 24 augusti 2013

Känslan...

Får det lov att vara en kaka till lördagskaffet :)

... när man vaknar och vet att man har en hel helg framför sig är inte dum. Att veta att man kan gå upp lite när man vill (även om jag är morgonpigg och aldrig sover speciellt länge) och inte ha en massa inbokat. På dagens schema står en punkt - bio med sonen, och det ser jag fram emot. Monsters university blir det den här gången.

I övrigt tänkte jag fortsätta med källarprojektet. Rensningen fortsätter, hur mycket grejer kan det egentligen finnas i en källare? Dessutom har jag börjat måla om väggarna i tvättstugan och ett av de andra rummen i källaren. Det var dags för lite uppfräschning, bland annat efter att ett par element flyttats och lämnat lite fula märken efter sig. Väggarna var ljusa redan innan men nu blir det ännu ljusare för det tycker jag kan behövas i en källare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar