söndag 4 augusti 2013

På hemmaplan igen









Nu är jag och sonen tillbaka på hemmaplan igen efter tre fina och roliga dagar hos släkten. Vi har fiskat, ätit gott, kopplat av vid världens finaste sjö och stuga, och så har min syster och jag varit på Tomtabackens dag och sålt våra trädgårdsprodukter.

Givetvis inträffade årets hittills varmaste dag just denna dag, men vi hade turen att få en plats med lite tak över så vi satt skyddade för solen. Det fläktade en del där uppe på Tomtabacken också som tur var. Mycket folk var det och vi fick en del intressanta kontakter som jag inte kan säga så mycket om just nu men som vi ska jobba vidare med.

En abborre fick jag upp i dag på morgonen men den släpptes tillbaka eftersom den ändå inte hade räckt till middag för tre personer.

Nu återstår det bara att packa upp allt. Man har ju med sig packning som om man skulle vara borta i en vecka.

4 kommentarer:

  1. Vilken mysig helg vi haft,skönt med lite vildmarksliv,tur vi fick så mycket god mat hos farmor o faster, annars hade vi fått leva på bär!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja då hade vi nog inte blivit lika mätta :) Kram!

      Radera
  2. Vilka vackra bilder! :) Duktig du är!
    Kram Sandra

    SvaraRadera