måndag 12 augusti 2013

Sommarkrysset

De här klackarna hade jag inte vågat ha om jag skulle skynda fram och tillbaka i direktsändning, men för Gry Forsell var det inga problem
Sean Banan showade
Man får inte vara klen om man ska jobba som kameraman
Programledaren Tilde de Paula var en av de som medverkade
Gröna Lund från Vaxholmsbåten
Fina lampor lyser upp Gröna Lund i skymningen

Då har vi varit på vift igen! Den här gången bar det av till Stockholm med hela familjen och mina föräldrar, syskon och syskonbarn. Tack alla för en fin resa! Det blev en riktig kanonhelg där vi hann med allt möjligt och bodde på ett av de trevligaste hotell jag har bott på, vilket jag återkommer till i andra inlägg.

Gröna Lund var ju mer eller mindre ett måste med alla barnen och för dem blev det ett lyckat besök. Vi vuxna som inte längre vågar åka de stora berg- och dalbanorna tyckte väl att det var lite mer jobbigt med allt folk som trängdes, men visst blev det en fin kväll ändå.

Vi såg bland annat direktsändningen av Sommarkrysset med Gry Forsell och artister som till exempel Alcazar och Sean Banan. Ett tips om någon ska åka på det, är att se till att vara där innan klockan 18, eftersom Gröna Lund dubblar entrékostnaden efter den tidpunkten på grund av Sommarkrysset. Vi kom tio minuter över...

2 kommentarer:

  1. Det blev dyra tio minuter..antingen har man blivit fegare med åldern eller är det förståndigare? ;))
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, speciellt för mina föräldrar som bjöd hela stora sällskapet med barn och barnbarn...
      Jag tror att det handlar mest om att man har blivit förståndigare ;)

      Radera