onsdag 28 augusti 2013

Underbara dagar


Vilka underbara dagar det är så här i slutet av augusti! Man kan inte tro att det är höst om några dagar, åtminstone enligt almanackan.

Lavendeln sjunger på sista versen ute i rabatterna. Lite har jag tagit till vara och låtit torka inne där den får fortsätta att sprida lite doft av sommar.

I dag blir det jobb som vanligt, sedan väntar första samtalet med sonens nya fröken och därefter ska jag förbereda inför loppisen som jag ska på i helgen. Hoppas att man blir av med lite grejer då!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag fått hem Maison Belle-produkterna jag beställde som du tipsade om..så nu ska här städas :)
    Ha en härlig helg!!
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, hoppas att du blir nöjd med dem! Ha det bra du också :) Kram

      Radera