fredag 27 september 2013

Då bär det av

Packat och klart. Lite nya kläder inhandlade för storstadsbesöket, känns som att man vill tuffa till sig lite då :) Och nyklippt är man också, sisådär tio centimeter försvann hos frisören i går

De närmaste dagarna har jag sett fram emot väldigt länge. Tillsammans med min mamma och min syster bär det av till Göteborg i dag. Där ska vi bland annat besöka bokmässan som jag har nämnt tidigare, och så ska vi shoppa, fika och äta gott. En riktig myshelg med andra ord!

Hotell och biljetter till bokmässan bokade vi redan i somras. Det är liksom halva nöjet att gå och tänka på att man har det här att se fram emot :)

Som ni förstår kommer jag att ha ganska fullt upp dessa dagar och det blir väl inte så mycket "livebloggande" från Göteborg, det får bli en rapport efter hemkomsten i stället tror jag. Jag ska dock försöka se till att det händer lite på bloggen ändå tack vare förinställda inlägg - en himla bra finess att använda sig av så att det inte blir total bloggöken. Ha en fin helg!

2 kommentarer: