måndag 23 september 2013

Då tar vi nya tag

Skål från Gerbera

Ny dag, ny vecka. En lite kortare arbetsvecka väntar eftersom jag ska till Göteborg och bokmässan på fredag. Dessutom ska jag på redaktionsträff hela tisdagen med kollegorna på tidningen.

Just nu är det så mycket att jag måste vara noga med att skriva upp allting, annars är risken stor att det faller i glömska. I helgen kom jag plötsligt på att jag hade bjudit hit vänner på fika på tisdag eftermiddag. "Tur jag kom på det" tänkte jag, för att i nästa stund komma på att jag ju inte ens är hemma själv då :)

En sak som jag inte har glömt är att min lilla farmor fyller år i dag! Stort grattis till dig, och jag hoppas att du får en härlig dag!

Ha en fin måndag allihop, det tänker jag ha :)

2 kommentarer:

  1. Minnet spelar en spratt då och då ;) Visst är det en härlig dag :)
    Kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör ju det ibland :) Ja, en härligare höstdag går inte att önska sig! Kram Åsa

      Radera