måndag 16 september 2013

Höstmys

Vacker småländsk idyll
Fina dörrar
Höstarrangemang

Har just kommit hem efter några timmars fika och prat med mammagruppen, om man nu kan kalla det för mammagrupp fortfarande, våra barn har gott och väl hunnit fylla sex år men å andra sidan är vi ju mammor, så den får väl fortsätta kallas för det.

Vädret inbjuder verkligen till höstmys med tända ljus i kväll och jag pustar ut efter en intensiv arbetsdag med så vitt skilda ämnen som kyrkoval och små barn som skjuter på andra barn med soft airguns på agendan. Mitt journalistjobb är minst sagt varierande och man vet aldrig riktigt vad en arbetsdag kommer att handla om.

Lika vitt skilda är dagens bilder. De båda översta är hämtade från ett sommarbesök någonstans i Småland, jag älskar de där vackra dörrarna och den underbara glasverandan på huset. Höstarrangemanget med sina härliga färger fångade jag på bild på mina föräldrars trappa i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar