tisdag 3 september 2013

Inspirerad av Queen of Kammebornia


I dag när jag tittade in på Queen of Kammebornias fantastiskt fina blogg blev jag så inspirerad. Tänk så enkelt man kan förvandla en helt vanlig måndagskväll! Eller tisdagskväll eller vilken vardagskväll som helst. Precis som hon skriver behöver det inte vara så avancerat att få till en riktigt mysig och festlig kväll.

Så titta in på hennes blogg och njut av bilderna och texten och låt er inspireras! Själv är jag för trött för att ställa till ens den enklaste fest efter ännu en intressant kursdag om politik och journalistik, men vi ska i alla fall se till att grilla lite eftersom jag tror att det faktiskt fortfarande är runt 20 grader ute och soligt och underbart!

2 kommentarer:

  1. Vad gullig du är! Det var ju just det jag ville förmedla, att det inte behöver vara så komplicerat :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inspiration är till för att spridas :) Kram!

      Radera