tisdag 17 september 2013

När inspirationen slår till


I går när jag kom hem efter fikat med mammagruppen kände jag plötsligt hur inspirationen slog till. Jag kan inte säga riktigt vad det var jag blev inspirerad till, jag bara fick den där känslan att det var en massa jag ville ta tag i här hemma.

Till exempel att byta ut lite blommor i fönstren så att det blir mera höstlikt då de gängliga pelargonerna snart har gjort sitt, börja höststäda i trädgården, måla färdigt väggarna i tvättstugan (ett projekt som avstannade efter en och en halv vägg av någon anledning), och så vidare.

Dessutom har jag ett projekt som jag har påbörjat lite smått under sommaren, nämligen att skriva en bok. Jag har en ganska klar bild av hur den ska bli men jag behåller det för mig själv ett tag till om ni ursäktar. Som tur är har jag en duktig projektledare till min hjälp med stor vana att ge ut böcker och det känns jätteroligt att genomföra detta :)

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med en bok! Det ser jag fram emot :-)
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ellinore! Roligt att höra :) Ha en fin helg du också!

      Radera