söndag 8 september 2013

Sex månader


Just idag fyller bloggen sex månader. 353 inlägg har det hunnit bli liksom 417 kommentarer, ett okänt antal mejl och drygt 23 500 sidvisningar. Än en gång, tack till alla er som tittar in här - ni värmer mitt hjärta!

Ibland roar jag mig med att kolla på vad bloggbesökare har sökt på för ord när de helt ovetandes om att den här bloggen finns ändå hamnar här. Just nu handlar det om till exempel dessa sökord: Washitejp till kalas, choklad, Monica Z (vilket förvånar mig eftersom jag inte har något minne av att jag har skrivit något om henne här men å andra sidan är jag ingen expert på hur det där söksystemet funkar), knäckig äppelkaka, pion, spansk vattenhund, bondgård och cheesecakebullar.

Det är också roligt att se i vilka länder läsarna finns, det är verkligen folk från hela världen och jag ser ett samband med vilka följare jag har på Instagram, så där förstår jag mer hur det går till när de lyckas hitta bloggen.

4 kommentarer:

  1. Stort grattis! Jag är glad att jag hittat hit! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, så glad jag blir! Och jag är glad att jag hittade till din fina blogg :) Kram och lycka till med allt!

      Radera
  2. Jag hittade din blogg via instagram och nu följer jag den flitigt :-)

    Mvh Ellinore

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att höra Ellinore :) Ha en fin dag!

      Radera