onsdag 25 september 2013

Stress


Jag vet, det är ingen större idé att stressa upp sig trots att man har tusen saker som ska fixas, det går ju liksom inte bättre för att man blir stressad. Journalistjobbet innehåller ofta mycket stress men under årens lopp har jag lärt mig att hantera det och känner mig sällan stressad. Men ibland är det bara så otroligt mycket att det är svårt att låta bli. Ungefär som i dag.

Det blev en riktigt intensiv dag på jobbet men jag hann i alla fall med det jag hade räknat med. Besökte bland annat en matlagningskurs för pensionärsherrar och där var stämningen på topp kan jag lova!

Just nu bakar jag till morgondagens fika, förhoppningsvis blir det så gott så att jag kan dela med mig av receptet i morgon. Sedan väntar föräldramötet på fritids.

Jag har aldrig lidit av sömnproblem och med den här takten som allt har gått i den här veckan så lär jag knappast drabbas av några heller :) Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar