söndag 6 oktober 2013

Ansiktsspa för hungriga

Blommar fortfarande så vackert i trädgården

Och så blev det ännu en härlig höstmysdag, en sådan där dag när man kan göra lite vad som faller en in. I går hann jag med en massa i trädgården, till exempel flyttades alla trädgårdsmöblerna in, växthuset städades och de sista tulpanlökarna som skulle i jorden hamnade där de skulle.

I dag är sambon borta på tävling nästan hela dagen och sonen och jag myser här hemma. Lite bakning har det också blivit, jag har bakat till min mormors begravning på fredag.

Kvällen kommer jag att tillbringa på ansiktsspakväll hos en vän och hon har annonserat att man måste komma hungrig dit, så det tänker jag se till att vara ;)

Hon ska börja sälja Aloe vera-produkter, samma som jag själv sålde i samband med att jag tog tjänstledigt från journalistjobbet och arbetade som hundmassör för sju-åtta år sedan. Märket är Forever Living Products och det är bland de bästa produkter jag har använt. Det finns alla förutsättningar för att det blir en enormt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar