onsdag 2 oktober 2013

Budskap


Visst är det roligt med sådana här skyltar med mer eller mindre seriösa budskap! Man skulle kunna tapetsera huset med diverse "visdomsord" om man ville.

Här i köpingen är det vardag igen efter helgens storstadsvistelse. Borta bra men hemma bäst heter det ju. Här slipper man till exempel åka runt i en evighet för att hitta en ledig parkeringsplats och det är dessutom gratis att parkera. Man behöver inte köa i några affärer eller trängas på gatan.

Visst är det hur kul som helst att komma till storstaden men oj så skönt det är att komma hem till "landsbygden" igen. Jag har genom åren gjort några försök att flytta härifrån, bland annat till Jönköping, men efter något år har jag flyttat tillbaka, så det är väl här jag ska bo :)

4 kommentarer:

  1. Jag ska köpa: My house was Clean last week, sorry your missed it! nästa gång jag springer på den!

    SvaraRadera
  2. Älskar den! Passar väldigt bra för mig med! Mitt städsinne är väl inte det bästa.. Min kompis blev riktigt paff när hon kom hit en dagnr jag precis städat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då blir den perfekt i ditt hem ;)

      Radera