fredag 25 oktober 2013

En liten skrivarhörna




Jag har länge varit på jakt efter ett smalt skrivbord till vardagsrummet och nu har jag hittat ett. Så fort jag fick hem det var jag ju tvungen att få det på plats i min nya lilla skrivarhörna.

Nu återstår det bara att piffa till själva hörnan. En helt annan lampa ska dit tänkte jag och så funderar jag på att sätta upp flera lite mindre fotografier över skrivbordet och flytta det nuvarande stora till en annan vägg. Man får helt enkelt prova sig fram lite och se vad som blir bäst.

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev, det blir en ny inspirationsplats!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja, med lite lull-lullande och omändringar så kommer jag att bli jättenöjd! Kram Åsa

      Radera
  2. Fin liten skrivarhörna..där kommer nog pennan att glöda ;)
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas på det, Ewa :) Kram!

      Radera