tisdag 29 oktober 2013

Fotografering och höstlov


I dag är det andra och sista arbetsdagen den här veckan, sedan är det höstlov även för mig.

En fotograf kommer till redaktionen i eftermiddag för att fotografera mig, min kollega och dessutom vår nya kollega som snart ska börja jobba hos oss. Det ska bli jättekul, inte fotograferingen, utan att få ännu en jobbarkompis.

Eftersom hon har varit vår konkurrent på den andra tidningen i många år känner vi varandra väl och jag är övertygad om att det kommer att bli väldigt bra. Det lär väl dock bli en och annan förveckling framöver, eftersom vi båda heter Åsa :)

4 kommentarer:

  1. Fin blogg du har!

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny, så glad jag blir! Och detsamma får jag säga om din blogg :) Ha en fin dag du också! Kram Åsa

      Radera
  2. Kul med lite nytt..även arbetskamrater ;)
    //Ewa A

    SvaraRadera