söndag 20 oktober 2013

Höstinspiration


En pumpa har landat på trappan. Där får den vara som en rejäl färgklick fram till spökfesten för då tänkte jag förvandla den till en halloweenlykta.

I övrigt rullar hösten på och jag njuter av alla vackra färger som finns runt omkring nu när hösten är som vackrast. Det är bara synd att bladen inte får hänga kvar lite längre.

Just nu skulle jag vilja ha tag i ett vackert våningsfat som ser lite gammalt ut och som man kan fylla med lite av vad naturen har att ge, till exempel kottar, mossa, kastanjer, äpplen och bär. Det blir så otroligt fint, titta på det här exemplet. Jag har i och för sig våningsfat som skulle passa men dem vill jag behålla till kakor.

Förresten så googlade jag på "höstinspiration trädgård bilder" och fick upp mängder av fina bilder att inspireras av. Testa!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, och inspirationstexter!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, där finns det mycket idéer att hämta :) Kram!

      Radera
  2. Önskar också att alla löven fick sitta lite längre, det är otroligt vackert med höst, älskar den!! Jag har ett våningsfat med lönnlöv och äpplen på ute på verandan, ska nog härma Minnas exempel när det andra gjort sitt, så himla fint! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hennes våningsfat är så otroligt fint! Men det är ju lika fint med lönnlöv och äpplen också :) Kram!

      Radera