tisdag 8 oktober 2013

Ibland går det för fort...


...när man står där och trycker på den smarta telefonen för att lite snabbt kolla igenom inkommande mejl och uppdateringar på Facebook. Och ibland kan det bli pinsamt. Häromdagen skrollade jag igenom Facebookuppdateringarna som hastigast i telefonen och det gick fort men inte fortare än att jag hann se att jag någonstans råkade komma åt "gilla"-knappen på ett inlägg.

För säkerhets skull stannade jag upp och gick tillbaka och kollade på inläggen för att se vad det var för något som jag helt ovetandes hade gillat. Det var inte roligt när jag fick se vad det var. Ett inlägg om en katt som hade hittats död, påkörd här i närheten. Tur att man kan ändra "gilla" till "sluta gilla". Hoppas nu bara att ingen hann se vad som hände...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar