fredag 25 oktober 2013

Lite bloggkärlek


Sedan jag började blogga i våras har jag nu nått upp i över 32 000 sidvisningar här på bloggen och det känns jätteroligt! Jag får många fina och uppskattande kommentarer och mejl av er och det är jag också väldigt glad för. Det är så roligt att få veta vilka det är som läser här :)

Än så länge har jag varit förskonad från elaka kommentarer som annars är ganska vanligt förekommande i bloggvärlden, vilket bland andra Lisa som driver bloggen Sockerrus har uppmärksammat.

Hon skriver om vad en glad eller omtänksam kommentar kan betyda, och det gäller ju inte bara för oss som bloggar utan för alla. För att sprida lite positiv energi startade hon i september utmaningen Blog love.

Den utmaningen hänger jag på genom att uppmärksamma dessa bloggar:

* Queen of Kammebornia. Vackra bilder och lite annorlunda texter av en kvinna som är mamma, fotograf, poet, sagoberättare, homemaker och drottning av Kammebornia.

* Lantliv i Norregård. En fin blogg som drivs av Malin som älskar inredning, har en inredningsbutik och ständigt renoverar i sitt hus från 1912.

* Hildas hem som är en jättefin inspirationskälla.

* The Rosegarden in Malevik där Håkan visar fantastiska bilder från sin enorma rosenträdgård och även uppmärksammar andra bloggare genom att varje helg ordna Saturday Show Off.

* Passion 4 baking, Norges mest populära bakblogg och det är inte svårt att förstå varför när man besöker den. Perfekt att söka inspiration från och njuta av alla bilder som dessutom beskriver utförligt hur man går till väga för att skapa underverk i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar