torsdag 17 oktober 2013

Ljus



Som i så många andra hem finns det numera Iris lights även i vårt hem. Jag har varit sugen på att köpa sådana länge och när det nu öppnade en butik med just dessa ljusslingor intill tidningsredaktionen så slog jag till.

Just nu håller jag på att prova ut lite olika ställen att ha slingan på men har inte bestämt mig för var den passar bäst. Det blir så vackert sken från bollarna, passar utmärkt så här när höstmörkret faller utanför fönstren allt tidigare.

I går upptäckte jag förresten i ett reklamblad att Rusta har slingor som verkar se likadana ut, fast till halva priset. Ett tips till den som ännu inte har köpt en slinga men som vill ha lite mer ljus i vardagen :)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det såg ut, får önska mig en i julklapp.
    Kram M

    SvaraRadera