tisdag 1 oktober 2013

Tunga kassar - mindre tung plånbok

Diskmedel från Greengate. Kanske inte världens mest effektiva diskmedel men däremot en väldigt fin flaska. Går ju alltid att fylla på med något bättre diskmedel sedan
Den här prickiga duken var jag ju bara tvungen att ha. Alla dukarna hade gått som smör i solsken i butiken och jag hade turen att knipa den sista. De små glasen med värmeljus fyndade jag också i Haga
Sötaste spegeln, får till och med plats i portmonän

En klassiker, Elsa Beskows underbara figurer har blivit motiv på muggar, brickor och handdukar

Åker man till Göteborg är det ofrånkomligt att det går hårt åt plånboken, men jag känner mig jättenöjd med helgens inköp. Det här var något av det jag hittade under strövtågen längs shoppinggatorna. Jag kan ju säga att det var tur att vi hade bil med oss så att vi slapp släpa ombord allt på ett tåg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar