måndag 4 november 2013

Att se sig själv...

Foto: Daniel Svensson, Oskarshamns-Tidningen

... på bild tycker jag känns obekvämt. Men någon gång händer det att någon tar en bild som man ändå tycker är hyfsat okej, trots att det ser ut som att man har dubbelhaka.

Som jag berättade för någon vecka sedan blev jag och mina kollegor fotograferade inför kommande annonser där vi på tidningen ska presenteras i och med en omorganisation. Det togs många bilder men den här där jag går genom en gigantisk lövhög ska inte vara med. Eftersom jag inte har en aning om ifall mina kollegor vill hängas ut här på bloggen så låter jag bli och har därför klippt bort dem från bilden :)

10 kommentarer:

  1. Vilket jättefint kort!
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jättebra kort, precis som du är!
    /faster

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte heller om att se mig på bild..men det var ett jättefint kort :)
    //Ewa A

    SvaraRadera
  4. Jättejättefint kort!! Snacka om att se lycklig ut över en lövhög ;) Kraam! Anna

    SvaraRadera
  5. Haha, ja, fotografen sa något om att "bli som barn på nytt" :) Tack! Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Tack :) Ja, det är inte varje dag man leker i en lövhög nu för tiden ;)

      Radera