fredag 22 november 2013

Efterlängtad

Fredagsmysigt

Fredagen är lika efterlängtad som alltid. Visserligen uppskattar jag även veckans alla andra dagar, till och med måndagen, men det är något alldeles särskilt med fredagseftermiddagarna när man går hem och vet att man har en hel helg framför sig.

En stund av eftermiddagen gick åt till att julskylta på jobbet eftersom det som sagt är dags för julskyltning på söndag. På en av affärerna som vi ser här hemifrån har de hängt upp så otroligt fin julsmyckning i dag, ska försöka föreviga den någon dag och visa er som inte bor här.

Jag hoppas att ni får en fin fredagskväll, det tänker jag ha. Har redan tänt ljusen och börjat nalla på fredagsgodiset!

2 kommentarer:

  1. Hej Hopp!
    Moster här:) Tror du jag blev glad idag Åsa när Johnny tog sig tid att kolla på bloggen o promblemet som uppstått!!!! Visade sig vara så enkelt som att jag kommit åt nån knapp....inte förvånad alls! Så vacker bild, ha en trevlig helg! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt att du har lyckats komma in här igen! Haha, håll dig borta från alla konstiga knappar nu ;) Ha en fin helg ni också! Kram Åsa

      Radera