torsdag 7 november 2013

En magisk jul




Favoriter i mitt kök
I går var det rena julafton hemma. Då kom nämligen Manuela Kjeilens nya bok Manuelas magiske jul hem i brevlådan. Det var så många vackra julinspirerade bilder och underbara recept så man tappade nästan andan :) Det är en sådan bok som man kan ta fram och bläddra i hur mycket som helst utan att tröttna.

Jag har hennes tre andra böcker sedan tidigare och förutom julboken har hon just kommit ut med ytterligare en bok, Manuelas diner. Den tror jag nog att jag ska önska mig i julklapp.

Eftersom Manuela är norska är också böckerna skrivna på norska, men det är inga problem att förstå recepten. Som jag har berättat tidigare driver hon en fantastisk blogg, Passion4baking, som dessutom är Norges mest populära bakblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar