torsdag 28 november 2013

Julkul(a)


Advent och julen är den absolut bästa och roligaste tiden på året om någon frågar mig. Den här veckan siktar jag på att köpa de sista julklapparna, det är bara några få kvar.

Den här fina julkulan har jag ett par av och jag tror att jag ska hänga dem i ett av köksfönstren om jag inte får någon bättre idé. Det kommer att gnistra så fint från dem i skenet av lampan i fönstret.

I går var det fullt ös, precis som jag misstänkte att det skulle bli. Först jobba några timmar och sedan i väg till Kalmar och handla möbler och lite annat lull-lull till redaktionen, och därefter möte med kollegorna.

Hamnade också i tidningens fotoatelé för att få en ny bildbyline. Hoppas att den blev bra för man ska ju leva med att se den i tidningen varje dag. Fotografen konstaterade att jag såg normal ut i alla fall, det är ju alltid något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar