måndag 25 november 2013

Nu blir det ljus i vårt hus



Jag hittade två fina julljusstakar på julskyltningen i går, hos Butik Drömhem. Det gick bara inte att motstå dem. Den på översta bilden tittade jag på redan förra julen men köpte aldrig någon då.

Så var det måndag igen och det är något av en flyg- och flängdag hit och dit i dag. Hann bara vara på jobbet några timmar innan det var dags att åka på utbildning på huvudredaktionen i Kalmar. Och ikväll är det bevakning av kommunfullmäktige som gäller. Hoppas att de fattar sig kort så att jag hinner hem till Dessertmästarna i Kanal 5 :)

2 kommentarer:

  1. Men vad fina! Dessa missade jag, men det kan ju ha att göra med att jag aldrig gick in ;) Ha en bra dag, fick med mig Hugo hem igen från fritids nu p morgonen, så det blir visst en hemmadag... Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det kan vara lite svårt att hitta något om man inte ens går in i affären ;) Ha en fin dag ni också och ge Hugo en krya på sig-kram! Kram Åsa

      Radera