måndag 2 december 2013

40 000



I dag glädjer jag mig åt att räkneverket här på bloggen passerade 40 000 sidvisningar under helgen. Det känns helt otroligt att komma upp i den siffran efter att ha bloggat så förhållandevis kort tid. Tack alla ni läsare, ni gör mig så glad!

Som jag har sagt förut så är det ju främst för att jag gillar att jobba med text och bild och för att det blir något av en dagbok som jag håller på att blogga, men förhoppningen är ju också att i bästa fall kunna inspirera andra, dela med mig av recept och annat. Det blir ju desto roligare när det faktiskt finns ett intresse från andra att ta del av bloggen.

Hur som helst, under denna mörka årstid behöver vi allt ljus vi kan få och dagtid är det riktigt ljust i vårt kök. Jag har köpt nya gardiner, hissgardiner med spets, som släpper in mycket ljus. Det gjorde ju i och för sig de tidigare också, men jag var inte helt nöjd med dem. Det är jag däremot nu.

8 kommentarer:

  1. Bra texter och fina bilder, gör att många återvänder till din blogg!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för de fina orden :) Kram Åsa

      Radera
  2. Vad kul! Det är alltid roligt att läsa din fina blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du, det värmer :) Kram Åsa

      Radera
  3. Hej hej...Din blogg är jättefin...men jag kommer inte ihåg att gå in varje dag...Men när jag väl gör det så finns det massa fina bilder att titta på & skojigt att läsa =) Kram på dig! Annalena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annalena, det blir jag väldigt glad för :) Kram!

      Radera
  4. Vilket fint kök du har förresten...tapeten är jättesnygg! Annalena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag är jättenöjd med den, det blev precis som jag ville ha det när vi renoverade :)

      Radera