lördag 14 december 2013

Ängeln i rummet

Ängel från Harvesttime

Hela förmiddagen var det fullt ös kan man säga, med bakning och städning av huset inför eftermiddagens fikabesök. Det blev ett välkommet litet avbrott när min mamma dök upp med en present, ängeln på bilden. Jag tycker att den är så söt med nallen i handen.

När sedan våra goda vänner dök upp blev det ännu mer presenter i form av julklappsutbyte. Hela eftermiddagen har vi suttit och pratat och det var så roligt att träffas.

Snart väntar sista avsnittet av Så mycket bättre och det känns lite tråkigt att det är slut för den här säsongen. Jag tycker om det programmet, det är småtrevligt och lite roligt utan våld och några större konflikter. Perfekt lördagsunderhållning för en som inte är särskilt förtjust i actionfilmer där det skjuts och dödas hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Så fin ängel! Låter som ni hade en mysig eftermiddag! Håller med dig, gillar inte massa våld! Nä tacka vet jag Downtown Abbey:) Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den blev jag verkligen glad för! Och ja, vi hade en riktigt mysig eftermiddag. Hoppas att du har haft en bra dag också :) Downtown Abbey är en stor favorit här också, de äldre damerna som småkivas hela tiden är för härliga! Kram Åsa

      Radera