lördag 28 december 2013

Fikastund


Ljusglas från Tine K

Solen lyser med sin frånvaro även i dag, men desto mysigare är det då att sitta inne med en massa tända ljus. Vi kom hem för en stund sedan från en fikastund hemma hos min syster där vi åt god äppelpaj vilket var en skön kontrast mot all julmat och julgodis som man har ätit den gångna veckan.

På vägen hem blev det ett besök i blomsteraffären för att köpa en gå bort-bukett och där blev jag väldigt sugen på att köpa nya fräscha blommor till mig själv, men det får vänta tills alla hyacinter och amaryllisar har gjort sitt och julen är utstädad.

2 kommentarer:

  1. Åh så himla mysigt! Ser fram emot när ni kommer till mig på måndag:) Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag också Eva! Det ska bli jättemysigt att träffas :) Kram Åsa

      Radera