onsdag 25 december 2013

God fortsättning!

Underbar vit vintrig bukett

God fortsättning önskar jag er alla bloggläsare! Hoppas att ni hade en fin julafton i går, det hade verkligen jag. Den kunde inte ha varit bättre.

Förmiddagen tillbringades hos mina föräldrar, med fikamys och julklappsbyte. Sedan bar det av hemåt. Ända sedan mina svärföräldrar gick bort har vi firat julen så här, först ett besök hos mina föräldrar och sedan har sambon, sonen och jag fortsatt julfirandet här hemma resten av dagen.

Det blev en kanondag och jag är så himla nöjd med allt, inte minst mina julklappar. Det verkade som att mottagarna var nöjda med sina också. Visst är det minst lika roligt att ge som att få!

En del av julklapparna kommer jag att få användning av i köket, så de lär väl dyka upp i ett eller annat sammanhang här på bloggen framöver.

Ha nu en fortsatt fin julhelg!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon Åsa! God fortsättning! Låter som en härlig julafton, vi hade också så lugnt o mysigt! Förutom när vi på kvällen spelade... Med andra ord, och där man då kan bli lite stressad:) Vad vi skrattade! Ha en mysig juldag, Mats o Felix! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Ja, vi är så nöjda med julafton, härligt att höra att ni är det också. Kan tänka mig att det blev många skratt med det spelet :) I dag ska vi bara ta det lugnt och mysa. Hälsa du också och ha det bra, så ses vi någon dag! Kram Åsa

      Radera
  2. Tack för igår! Så jättekul, och julklapparna blev vi så glada för. Nu har vi varit på en promenad, skönt med lite frisk luft. Ha det bra o hälsa F o M!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva för en mysig stund och fina julklappar! Vi har också tagit lite frisk luft, det blev en omgång kubbspel på Oknö. Som sagt, välbehövligt med lite luft mellan julmat och julgodis :) Kram Åsa

      Radera
  3. God fortsättning..har också tillbringat en hel del tid ute idag..fast i skogen i olika omgångar med hundarna..riktigt skönt..
    ha en fortsatt skön julhelg..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Ewa! Du som hundägare får ju en rejäl dos frisk luft :) Kram Åsa

      Radera