fredag 20 december 2013

Inte riktigt än...


... men snart är det jullov. Sonen har redan börjat sitt men jag ska jobba på måndag också.

Nu känner jag att jag har kommit ifatt även på jobbet, det som är kvar att göra innan julledigheten kommer jag att hinna på måndag. OM inget oförutsett inträffar, vilket det ofta gör i journalistjobbet. Men det ska nog lösa sig i så fall också.

Den här fredagseftermiddagen var synnerligen efterlängtad efter många intensiva arbetsdagar. Framför mig har jag en helg med avkoppling och lite julstädning och bakning av julgodis och lussekatter. Det som hinns med det hinns med helt enkelt. Jul blir det oavsett.

Du som redan har gjort allt julstök och inte vet riktigt vad du ska fördriva tiden med i helgen kan ju alltid testa att göra den här iglootårtan för att få till lite vinterstämning. En fin fredag önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar