måndag 30 december 2013

På besök




Vackra servetter från Green Gate




Så här kan man använda en gammal bakplåtsvagn från ett bageri om man råkar få tag i någon

Innan jag mumsade i mig en delikat chokladkaka hos moster E i eftermiddag passade jag på att ta lite bilder till dagens blogginlägg och här är dom.

Vi hade en riktigt mysig fikastund och det var roligt att träffa kusin L också. Jag kan lova att det inte blir några trista eller tysta stunder när vi släktingar träffas :)

Nu får det bli en lugn tv- eller läskväll tror jag. Vore nog bra om man somnade i vettig tid så man orkar hålla sig vaken lite längre i morgon kväll!

6 kommentarer:

  1. Så mysigt att ses idag, tack för en trevlig eftermiddag Åsa❤ Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Eva för en mysig fikastund :) Kram Åsa

      Radera
  2. Fina bilder..som vanligt :)
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
    Kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa! Gott nytt år önskar jag dig också! Kram Åsa

      Radera
  3. Alltid lika roligt & mysigt att träffas! Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det! Skulle bli lite oftare bara :) Kram Åsa

      Radera