söndag 29 december 2013

Släktmiddag och ambitioner

Buketten som vi hade med till mina föräldrar som bjöd på middag i dag. Min mamma och jag är lika förtjusta i vita blommor

Nu är vi hemma igen efter att ha varit på en väldigt trevlig släktmiddag hos mina föräldrar. Det bästa med alla helger och mellandagar är att man hinner träffas och umgås och äta god mat och fika utan någon stress.

Mätta och nöjda är vi nu redo att sjunka ner i tv-soffan och ladda inför en ny vecka och ett nytt år. Nyårslöften brukar jag väl inte direkt avlägga några, det är så trist om man inte kan hålla dem. Däremot brukar jag rada upp en del ambitioner inför det nya året och det tål att tänkas på de här sista dagarna av 2013.

2 kommentarer:

  1. Härligt att kunna varva ner lite efter en hektisk tid innan...
    Passar på att önska dig ett Riktigt Gott Nytt År!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Anna, det behöver man! Tack detsamma :) Kram Åsa

      Radera