fredag 31 januari 2014

Bio och ansiktszonterapi

Visst ser det gott ut? Fast godsakerna är faktiskt fotade på ett hundkafé och avsedda för fyrfotade

Sista januaridagen och veckans sista arbetsdag. Efter avslutat jobb blir det ett besök hos massören för lite ansiktszonterapi. Gissar att jag i vanlig ordning kommer att somna till, det är nästan omöjligt att hålla sig vaken under den behandlingen - särskilt en fredagseftermiddag!

Däremot får jag se till att hålla mig vaken i kväll, då väntar biobesök med sonen. Vi ska se den nya Disneyfilmen Frost som jag tror är en härlig film även om man är vuxen :)

6 kommentarer:

  1. Önskar dej o familjen en härlig helg :) kram/Lillan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Lillan! Kram Åsa :)

      Radera
  2. Det låter härligt Åsa! Höll du dig vaken:)! Hoppas filmen var rolig! Ha en trevlig helg! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag höll mig vaken under bion, jag sov en timma hos massören innan istället ;) Ha en fin helg du också! Kram Åsa

      Radera
  3. Det är fördelen med Disneyfilmer..även vuxna har behållning av att se dem :)
    Ha en trevlig biokväll och helg..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det verkligen, Ewa, Disneys filmer passar både stora och små. Frost var riktigt bra, den är så himla fint gjord. Ha en bra helg du också! Kram Åsa

      Radera