fredag 17 januari 2014

Detaljerna som gör det


Den här glasburken var det enda som fick följa med hem från Eksjöshoppingen i går. Det är ju verkligen ingen nödvändig pryl alls, men ändå en liten detalj för roligare sockerförvaring än en vanlig papperspåse :)

Här har det varit en alldeles utmärkt arbetsdag och nu väntar en skön fredagseftermiddag. I går kväll fick jag ett ryck och städade huset och rensade ur kylskåpet, så det innebär ett fredagsfint hem och avkoppling i dag.

Nu ska jag testa att göra kesopannkakor och blir det bra ska ni få receptet under helgen.

Ha en mysig fredagskväll allihop!

2 kommentarer:

  1. Så fin burken var! Hoppas pannkakorna blev bra, Keso är så gott, brukar iofs bara äta det och sen skiva lite päron i...gott o nyttigt inbillar jag mig:)
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tyckte om den :) Pannkakorna blev bra, och tack för tipset om att skiva päron i keson! Jag brukar köpa keson som är smaksatt med päron och äpple, tycker att den är otroligt god! Kram Åsa

      Radera