fredag 24 januari 2014

GreenGate




Fina fina GreenGate, jag tror aldrig att jag kommer att tröttna på det märket, de har hur mycket fint som helst i olika stilar. Servetterna på bilderna kommer därifrån, fast jag har köpt dem hos My white country house.

Här hittar ni den nya katalogen från GreenGate för 2014 om ni vill frossa i en massa fint.

Från servetter till bilbesiktning. Jag var den första som rullade in hos bilprovningen klockan sju i dag på morgonen och tio minuter senare for jag därifrån med ett fint besiktningsprotokoll utan anmärkningar. Så trevligt så.

Nu önskar jag er en fin fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset till katalogen. I love!!!
    Önskar dig en fin fredag
    AC

    SvaraRadera
  2. Sån tur du har då, det har ju inte alla.haha
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland ska man ha lite av den varan också :) Det finns roligare saker att lägga pengar på än bilen, även om det förstås är nödvändigt då och då! Ha en härlig helg Meta! Kram Åsa

      Radera