tisdag 18 februari 2014

En aktiv dag

Sov du lilla videung, än så är det vinter

I dag har det verkligen varit full rulle. Det började med en tur till soptippen med trädgårdsavfallet. När jag körde in hemma på tomten upptäckte jag en liten hög mitt på gräsmattan som jag hade glömt bort, så det blir en ny tur en annan dag. När jag gick i trädgården fick jag se att det var videung på gång att slå ut, så mjuka och lena.

På förmiddagen skjutsade jag sonen till en lekkompis. I eftermiddags for vi till mina föräldrar där även syster och mina mostrar slöt upp. Vi fikade gott och gick igenom min mormors fotosamlingar. Det fanns så många vackra kort och en del fick jag med mig hem. Vilken skatt det är, sådana fotografier! Det finns riktigt gamla släktfoton som jag skulle vilja samla på en vägg i vackra ramar.

2 kommentarer:

  1. Ja så mycket fina kort, och så många minnen det finns i många av dom<3
    Så fint med en fotovägg, har funderat på det också, tycker svartvita foton är så fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det verkligen Eva <3 Och visst är det vackert med svartvita foton. Kram Åsa

      Radera