onsdag 12 februari 2014

Kanske...

Miniros

... kommer jag att ångra att jag tackade ja när det väl närmar sig men det kändes som att det var ett för roligt erbjudande för att jag skulle säga nej. I går ringde Sveriges television och frågade om jag kan tänka mig att medverka i ett tv-program som Anders "Starke man" Jansson ska spela in här i Mönsterås under en vecka senare i vår.

Det är i egenskap av journalister i en kommun där landets starkaste Centerfäste finns, som jag och min kollega ska vara med. Själva upplägget ska diskuteras, men det ska bli kul att se vad det blir av det hela.

2 kommentarer:

  1. Men så roligt, detta ser vi fram emot, inte var dag jag ser en släkting på TV:)
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får väl se hur roligt det blir ;) Jag hoppas att det inte blir Eva och jag som står för underhållningen i det programmet... Kram!

      Radera