lördag 15 februari 2014

Nöjd

Den här underbara buketten fick vi av mina föräldrar i går på alla hjärtans dag

I dag blev det ingen sovmorgon för sonen skulle i väg på sin allra första riktiga skyttetävling. Det gick hur bra som helst med personligt rekord och nu har vi precis varit på prisutdelning.

En tredjeplats blev det och det var sonen väldigt nöjd med eftersom han redan hade en sådan pokal som ettan fick och han helst ville ha den som tvåan och trean fick :)

I övrigt har det inte varit så stor aktivitet den här regniga lördagen. Vi var och fikade på sambons jobb efter skyttetävlingen på morgonen. Precis när jag skulle säga vad jag skulle ha inne på konditoriet fick jag världens attack av rethosta, så jag fick knappt fram vad jag skulle ha.

Varför får man inte rethosta när man sitter hemma i tv-soffan, utan den ska alltid komma när man står i en kö i affären eller sitter i telefon?

Nu önskar jag er en fortsatt fin lördag!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig bukett! Heldige deg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Villrose, den blev jag verkligen glad för! Kram Åsa

      Radera
  2. Vilken vacker bukett!!
    Men så roligt, vad duktig han är Felix, han har ju att brås på:) Hälsa till honom från mig o Johnny!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Eva, den är jättevacker :) Tack, jag ska hälsa Felix från er! Ja, det där med skytte ligger ju verkligen i blodet :) Kram Åsa

      Radera