söndag 2 februari 2014

På uppdrag

Pärlhyacint

Helgen fortsatte att snurra på i ganska hög fart, jag hann visst inte ens få ut ett nytt inlägg på morgonen i dag upptäckte jag. Efter barnkalaset i går for sambon och jag till Kalmar för att gå på underhållning med komikerna Robin Paulsson och David Batra. Det blev en och en halv timmas skrattfest, nästan så att man hade träningsvärk i ansiktet efteråt. Vi hann också med ett restaurangbesök innan.

Sent hemma igen skulle vi se melodifestivalen i efterhand men somnade till ganska mycket under denna, vaknade dock när sista låten som gick till final skulle framföras och konstaterade att jag tyckte väldigt mycket om den.

I dag har jag varit i väg på ett uppdrag. Jag fotograferade på ett hotell som behöver hjälp med nya bilder till sin hemsida. Denna utflykt kombinerades med ett fikabesök hos mina föräldrar. Med andra ord har det varit en bra dag! Nu väntar en betydligt lugnare vecka, åtminstone ser det så ut nu :)

4 kommentarer:

  1. Herlige hvite perleblomster!

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg! Vi ses imorgon, ska bli mysigt:) Kram Eva

    SvaraRadera