söndag 23 februari 2014

Panel och presentkort

Turkosa handdukar från Åhléns hänger nu i badrummet

Sedan något år tillbaka är jag med i en panel via tidningen Mama. Vem som helst kan vara med i den. Det innebär att det kommer mejl med olika marknadsundersökningar där man får svara på frågor om till exempel olika produkter och köpvanor.

Det brukar ta mellan två och tio minuter att svara på en sådan där undersökning. För detta får man betalt. Ju längre tid det tar att svara, desto mer pengar får man. Pengarna samlas på ett konto och när man vill plockar man ut dem antingen kontant eller i form av presentkort hos någon affärskedja. Det går också att skänka dem till välgörande ändamål.

Nyligen fick jag på detta sätt ett presentkort på ett antal hundra kronor och den butik jag valde var Åhléns. När jag hade vägarna förbi där i veckan passade jag på att utnyttja presentkortet och för det fick jag bland annat de här fina turkosa handdukarna.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina handdukar, så vacker färg! Visst är det roligt att köpa sig lite nytt! Börjar du jobba nu då, en vecka går fort, men ni verkar ha hunnit med en massa kul:)

    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag föll för färgen med en gång :) Det är inte så jätteofta som man köper nya handdukar så det är kul med lite nya. Ja, imorgon är det dags att jobba igen. Det har varit en riktigt bra sportlovsvecka, full av aktivitet! Kram Åsa

      Radera