fredag 14 februari 2014

Så dumt...


... att jag råkade hitta just den här bilden när jag nyss satt och gick igenom en massa bilder i datorn. Den utlöste nämligen ett stort sug efter chokladbollar. Dessa är för länge sedan uppätna så det blir till att göra nya i så fall.

I dag har det varit fullt ös. Det var en hel del som skulle bli klart på jobbet innan sportlovsledigheten men till slut hann jag med god marginal. Sedan hörde Sveriges television av sig och bokade in en två timmar lång tv-inspelning på redaktionen. Nu mer än någonsin undrar jag vad jag och min kollega har gett oss in på.

Därefter blev det ett besök på Kalmar djursjukhus med den lilla hamstern. Det har inte alls varit samma fart på honom de senaste två dygnen och det visade sig att han hade druckit lite för dåligt. Med lite näringslösning så piggnade han till, och nu har han fått en ny vattenskål som kommer att funka bättre än vattenflaskan han har haft innan.

Nu är det i alla fall snart dags för fredagsmys, med eller utan chokladbollar. Ha en fin alla hjärtans-kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar