måndag 17 februari 2014

Sportlov och ett litet tips


I dag njuter jag verkligen. Solen skiner (för det mesta i alla fall) och det är första sportlovsdagen och sonen och jag är lediga och kan göra lite vad vi vill.

Trots en förkylning har det funnits en hel del energi och småsaker som inte har blivit gjorda tidigare är nu fixade. Vi har varit ute och njutit av vädret, även om det blåste ordentligt, och jag har till och med tvättat bilen och förberett en körning av trädgårdsavfall till tippen.

Från detta till något helt annat: Jag hittade en kul webshop för den som ska ha kalas eller annan fest. Där fanns det mycket roligt och även om jag själv inte har någon fest inplanerad så lägger jag namnet på minnet till nästa gång.

2 kommentarer:

  1. Så jätte fint ni har det..soffan passade ju perfekt :) Önskar er en härlig vecka..Kram på er /Lillan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lillan! Ja, det var verkligen rätt plats för soffan :) Ha en fin vecka ni också! Kram Åsa

      Radera