lördag 8 mars 2014

Bloggen fyller ett år!


I dag är det exakt ett år sedan som jag började blogga. Tack alla ni som följer bloggen! Även om jag har den mest för att jag tycker att det är roligt att hålla på att blogga och gillar att fotografera så blir det ju så mycket roligare när man märker att någon annan är intresserad av den också!

Tack för alla kommentarer och mejl och annan respons! Det är alltid roligt med läsarkontakt och konstruktiva synpunkter och tips är alltid välkomna :)

Här hittar ni det första trevande inlägget. Det tog ungefär en vecka innan jag vågade offentliggöra bloggen, först ville jag pröva mig fram lite för att se om det här med bloggande verkligen var något jag ville hålla på med. Men jag fastnade rätt snart.

Jag har nästan alltid publicerat två inlägg varje dag. Det är klart att ibland så tryter idéerna, men oftast är det väldigt roligt att blogga.

I dag, på själva ettårsjubileumsdagen, så tänker jag dock frångå min vana med två inlägg. Jag har en del annat som står på schemat i dag så vi ses i morgon igen. Kram på er och ha en fin lördag!

14 kommentarer:

  1. Grattis på årsdagen! Hugo har ett gosedjur som fyller 1 år idag, så då firar vi båda idag :) Är bilden hemifrån mitt? Tyckte jag skymtade skåpet där bakom, men kunde inte komma på när den var tagen, kände inte igen blommorna :) Ha en fin helg! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hälsa gosedjuret och gratta ;) Du gissar alldeles rätt. Kommer dock inte ihåg när jag tog bilden, det var nog någon gång förra våren. Ha en härlig helg ni också! Kram Åsa

      Radera
  2. Gratulerer så mye med ettårsdagen :-) Veldig fin blogg!
    Ønsker deg en flott lørdag!
    Klem Trude C.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Trude! Jag önskar dig en fortsatt fin helg också! Kram Åsa

      Radera
  3. Gratulerar och lycka till i fortsättningen. Jag känner att det är nog det bästa jag gjort speciellt när orken tryter för andra tyngre aktiviteter.
    Ha en fin söndag
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack Meta! Ha en riktigt härlig helg du också! Kram Åsa

      Radera
  4. Grattis på ettårsdagen! Fin bukett i mjuka toner och ovanlig kombo med kryss och rosor.
    Som nu bloggare undrar jag hur det kommer att kännas om ett år...är jag lika sugen då...
    Fantastiskt att du gör två inlägg om dagen...säger bara wow!

    Lycka till i fortsättningen!
    /Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anette! Ja, ibland kan det vara lite tufft att få ihop två inlägg per dag, särskilt under de mörka vintermånaderna när det inte alltid är så kul att fotografera, men det har gått det också och jag tycker att det är väldigt roligt att hålla på med bloggen! Hoppas att du kommer att tycka detsamma om ett år :) Lycka till med ditt bloggande, jag ska titta in på din blogg genast! Kram Åsa

      Radera
  5. Underbar bukett :) Bloggen är jätte fin..man blir glad o inspirerad av att läsa den..Kram på dej o familjen :) /Lillan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för dina fina ord, Lillan :) Det är just så jag hoppas att man ska känna när man läser bloggen så det värmer! Ha en fin söndag! Kram Åsa

      Radera
  6. Grattis på 1-årsdagen..kul att du fått sån respons..det är en fin blogg med intressant att läsa och fina bilder..dessutom bra tips..keep up the good work :)
    Har inte haft så mycket tid över för datorn men försöker läsa din blogg så ofta det går..för tillfället den enda blogg som jag läser :)
    Ser att du haft en härlig helg i storstaden också..kul..
    ha en bra vecka..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Ewa, så roligt att höra! Du är en av mina allra flitigaste bloggkommentatorer och det är alltid roligt att få kommentarer och respons. Ja, det var en underbar helg i Stockholm, men det är skönt att vara hemma på "landet" igen :) Ha en fin vecka du också, hoppas att ni har fått lite ordning efter renoveringen nu! Kram Åsa

      Radera
  7. Ett litet försenat GRATTIS från mig! Håller med... Du har en så fin o inspirerande blogg Åsa, och sen att du tar såna fina foton är ju en bonus:) Kram från moster E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva! Jag blir så glad för dina ord :) Kram kram!

      Radera